Opłaty

400 zł – opłata zawiera: REJESTRACJA ZAKOŃCZONA, BRAK WOLNYCH MIEJSC

- udział w konferencji,
- poczęstunek podczas przerw,
- materiały konferencyjne,
- zaproszenie na kolację integracyjną w dniu 27 czerwca

Noclegi we własnym zakresie.

 

1500 złREJESTRACJA ZAKOŃCZONA, BRAK WOLNYCH MIEJSC NOCLEGOWYCH

opłata zawiera:

- dwa noclegi w pokoju jednoosobowym ze śniadaniami hotel AQUARIUS SPA
(26/27 i 27/28 czerwca 2015 roku),
- udział w konferencji,
- poczęstunek podczas przerw,
- materiały konferencyjne,
- zaproszenie na kolację integracyjną w dniu 27 czerwca

1200 zł REJESTRACJA ZAKOŃCZONA, BRAK WOLNYCH MIEJSC NOCLEGOWYCH

opłata zawiera:

- dwa noclegi w pokoju dwuosobowym ze śniadaniami hotel AQUARIUS SPA
(26/27 i 27/28 czerwca 2015 roku),
- udział w konferencji,
- poczęstunek podczas przerw,
- materiały konferencyjne,
- zaproszenie na kolację integracyjną w dniu 27 czerwca

 

Wszyscy uczestnicy sponsorowani oraz wykupujący opłatę zawierającą nocleg będą nocować w Hotelu AQUARIUS SPA***** ul. Kasprowicza 24 w Kołobrzegu - miejsce konferencji.

Przed uiszczeniem opłaty należy zarejestrować się za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi konferencji, wybierając zakładkę REJESTRACJA.

NIE MA MOŻLIWOŚCI UISZCZENIA OPŁATY NA MIEJSCU

 

Opłatę należy wpłacać na konto:

VM Media sp. z o.o. VM Group sp.k.

BNP Paribas Bank Polska SA, o. Gdańsk

94 1600 1303 0004 1007 1035 9151

z dopiskiem: „zkurs2015”

 

Faktury VAT

Z dniem 26 marca 2012 roku zostały wprowadzone następujące opłaty za wysyłkę faktur VAT:

  • Wysyłka e-mailem: 0,00 PLN
  • List zwykły polecony: 5,00 PLN

Prosimy o wybranie jednej z powyższych opcji w systemie rejestracji.

 

Warunki wycofania zgłoszenia

Pisemną rezygnację z uczestnictwa w konferencji należy zgłaszać na adres organizatora lub mailem na adres: zaawansowanykurs@viamedica.pl

W przypadku rezygnacji uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:

  • rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 10%
  • rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 35%
  • rezygnacja zgłoszona 14 dni przed konferencją — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów